Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

AP (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)

dissertation (1)


Language

Dutch (3)


Year
From To Submit

2021 (1)

2004 (1)

1995 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Per slot van rekening : economie voor de creatieve industrie
Author:
ISBN: 9789463934831 9789463934824 Year: 2021 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een bedrijf starten is één zaak, maar de continuïteit en groei van je zaak garanderen vraagt een nauwgezette opvolging van succesindicatoren en inzicht in de gevolgen van je beslissingen. Zowel de keys to success als de beleidsbeslissingen worden in dit boek door middel van praktische voorbeelden op een eenvoudige manier uitgelegd. Onder andere aan de hand van de case Good Vibes Only leer je wat de indicatoren voor succes zijn, hoe het uurtarief berekend wordt en wat de gevolgen zijn als de werkelijk gepresteerde uren afwijken van de voorziene uren. Een financieel gezond bedrijf steunt op twee belangrijke pijlers: voldoende liquide middelen en rendabiliteit. Een goede kostprijsberekening is een basisvoorwaarde om deze twee zaken in stand te houden. Dit boek legt uit welke soorten kosten er zijn, hoe ze het resultaat beïnvloeden en tot slot worden ook de resultatenrekeningen van enkele creatieve bedrijven ontleed. Per slot van Rekening is geschreven voor (toekomstige) professionals in de creatieve industrie: digital marketeers, videografen, webdesigners, fotografen, grafisch vormgevers? die actief zijn als freelancer, zaakvoerder of medewerker.Bron: www.bookspot.be


Dissertation
De vrijheid van meningsuiting in het kader van het Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden
Author:
Year: 1995 Publisher: Antwerpen Handelshogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Ethiek in de reclame : de invloeden van maatschappelijke evenementen en problemen op reclame
Authors: --- ---
Year: 2004 Publisher: Gent Arteveldehogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 3 of 3
Sort by